lördag 15 april 2017

x

Jag i soffan och Lovis i fönstret. Hur jag ibland får för mig att det vore enklare att byta land än att fortsätta det här livet. Hela veckan känns smutsig. Jag har druckit öl för många dagar i rad och pratat om fel saker för många gånger.

Igår stod han tillslut och rökte där jag gick ut för att röka och jag minns inte ens vad jag sa. Det enda jag tänkte på var allt det obefintliga. Hur det slog mig att ingen kan vara mer ointresserad av mig. Så jag föll på knä i köket när jag kom hem. Grät igen och upprepade att det faktiskt hände. Men det spelar ju ingen roll. Det är inte mitt längre.

Att jag alltid gör såhär. Naglar mig fast vid någonting som knappt fanns.

1 kommentar:

  1. Vet hur det känns, men det kommer att bli bra i slutändan.

    Du är fantastisk, så det kommer vara i stort sett omöjligt att gå genom livet utan att stöta på andra fantastiska människor, som tycker att just du är helt fantastisk, vilket du som sagt är!

    SvaraRadera