tisdag 28 mars 2017

x.

Allting känns så längesedan. Det var mitten av december för tre och en halv månad sedan. Då satt jag i mitt kök efter midnatt och drack glögg med tre vänner och smsade med honom. När jag tänker på det vill jag röka en cigarett och andas kall decemberluft.
Nu är det snart april och jag tänker varje dag på honom, på att jag inte orkar träffa någon annan, på om jag vill ha barn någon gång, på hur länge jag kommer att bo i den här lägenheten och så mycket annat som har med framtiden att göra.
Nu känns det också helt okej, på ett ganska intetsägande sätt.

2 kommentarer:

  1. Det enda negativa med denna bloggen är att den inte uppdateras varje dag.

    5-7 inlägg per dag hade varit lagom, då blir jag nöjd.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Åh du. Det vore något va.

      Radera