måndag 23 januari 2017

Ny vecka, nya tag.

Perks of having a broken heart:
Om en timme ska jag på någon slags arbetsintervju och jag har inte lyckats bli det minsta nervös än.

Tecken på att det värsta (kanske) är över:
Diskade all veckans disk igår och städade undan allt skräp på köksbordet.
Gick till återvinningen (och återvann).
Åt chips utan att vilja kräkas.
Tolererar mer tystnad och mindre distraktion.
Får inte akut hjärtstillestånd vid tanken på att han kan ha avföljt mig på instagram.
Har målat ögonfransarna med mascara.

Annars:
Vill träffa honom. Vill att han ska ändra sig. Vill slå honom (lite). Vill att han ska vara lika ledsen som jag är. Vill berätta för honom att jag visst har lyssnat på hiphop en gång i livet, jag hade bara glömt det. Vill visa honom artikeln om beer yoga som alla länkar till mig. Vill se om Upp till kamp med honom igen. Vill att han kommer tillbaka.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar