måndag 16 januari 2017

helt andra saker.

Tar tre receptfria tabletter mot oro, för insomning. Somnar inte alls, men känner mig lugn i bröstet trots att klockan tickar långt över midnatt.
Är bättre än någonsin på att äta mina vitaminer. Saknar värmen och tänker att det kanske blir bättre om jag bygger upp inifrån.
Vårterminen börjar idag och jag tror att den kommer bli bättre och roligare än vad den förra var. Dessutom är det sol.
Är en notorisk slarver när jag hellre lägga fyra timmar på att streama vampyrserier än att läsa riktigt litteratur eller ta del av någonting folkbildande. Men är också envetet oslarvig när det kommer till att sätta fötterna på yogamattan dag efter dag och att se till att lägenheten alltid är i ordning.

(om det: jag var orolig och ville be om ursäkt vilket resulterade i ett samtal som försiktigt och med så många lager bomullsvantar att det knappt kändes kretsade kring vilka förväntningar som finns. När han pratade tittade jag honom rakt in i ögonen och tänkte att nu säger han det, nu tar det slut och jag tänker inte börja gråta för jag orkar inte, men han sa aldrig det och jag behövde inte bli ledsen då heller.)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar