tisdag 24 januari 2017

dagboken igen.

Dricker två öl och säger på vägen hem att han inte kommer att gilla någonting på jättelänge nu.
Köper quinoa, nachos och tre tomater. Han har gillat min senaste bild. Den var ett indirekt direktmeddelande till honom.
Kommer hem och tittar på svtplay, skriver ner hur mycket jag saknar honom och vad jag saknar. Går igenom sms från den tjugonde december och minns natten när vi var uppe alldeles för sent och han gillade alla bilder på mig på vår gemensamma väns instagram. (Varför låter allting så töntigt i efterhand?)
Somnar klockan två och vaknar sex timmar senare. Det är omöjligt att kliva upp och han är kvar i mitt huvud.


Mitt hörlursuttag på telefonen har slutat fungera. Jag måste verkligen plugga nu. Det är grått i Göteborg igen. Alldeles för ofta spelas strofer ur Lars Winnerbäcks samlade musikproduktion upp i mitt huvud

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar