lördag 12 januari 2013

hej dagboken.

Ordföljden är bedrövlig. Det känns som att jag har tappat flytet tillfälligt. Funderar på om det är för att jag inte riktigt skriver om vad jag vill skriva om eller om det snarare handlar om att jag inte riktigt vet vad jag ska skriva.
Jag tänker så otroligt mycket, hela tiden. Precis som vanligt. Någonstans tycks det dock ha skiftat från det ständiga ältandet och malandet kring det psykiska till någonting mer praktiskt. Ett tillstånd där jag försöker använda den energin som ges till att få rätsida på logistiken.
Det är så onödiga ord det här. Jag har sovit dåligt, gjort mer den här veckan än vad jag har gjort på länge, saknar troligtvis en hel hög med viktiga ämnen i min kropp eftersom jag aldrig kommer ihåg att äta mina vitaminer och allt det där i ett tillstånd som redan är utmattat. Så att orden är tröga i några dagar...det chockerar ingen. Lösningen får väl bli ytterligare några timmar till sömnen och ännu mindre aktivitet, på något vis. Kroppen och jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar