lördag 1 december 2012

Tycker mycket om att få somna om några gånger och faktiskt somna och sedan vakna till liv och känna hur kroppen är sådär tung av sömn och veta att det är lördag. Tycker mycket om att stå i duschen och känna efter var någonstans ångesten sitter och inte hitta den någonstans. Tycker mycket om att lyssna på lördagsintervjun i P1 och fortfarande vara trött efter gårdagen och veta att det inte spelar någon som helst roll. Tycker mycket om att jag igår fick dricka vin med min vän och att han blev full och tyckte att vi skulle ligga på golvet, i dörröppningen och röka cigaretter och att vi gjorde det och nästan frös ihjäl. Tycker mycket om att jag ska träffa världens bästa bröder idag och prata om kärlek, ångest, livet. Tycker mycket om att ligga på min matta och hångla, nästan lika mycket som jag tycker om att ligga i sängen och hångla. Så det så. Och hör sen.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar