onsdag 19 december 2012

det snöar återigen i göteborg och jag vill bara säga tack.

(Det gör mig nästan tokig hur mycket jag skriver nu.)
I mitt huvud har jag hyllningstal jag vill plita ner och sprida över hela världen. Hyllningstal till människor som gör mer än vad de någonsin kommer att förstå. För mig. Säkerligen även för andra.
Igår skrev jag julkort som kommer att komma fram försent. De innehåller så mycket kärlek och så känsloladdade ord att jag förstår ingenting. Så är det ju viktigt också. Att berätta för människor hur mycket det betyder och vad man känner.

Idag vill jag kasta kärlek Internet-vägen. Till två kvinnor som gör mig så glad. Till två kvinnor som jag upplever som så otroligt kloka och varma. Tack för era kommentarer, texter och uppåttummar och hjärtan på diverse sociala medier. Tack för ert förtroende.
Tack Minna.
Tack Elin.

2 kommentarer:

  1. Värmde mycket att läsa detta. <3

    SvaraRadera
  2. Tack du.
    "Det här är bara början på en lång historia"

    SvaraRadera