fredag 20 januari 2012

cirkeltankar cirkelhjärta cirkelvärld.

Idag är en sådan där dag där jag vaknar med lite ont i hjärtat, det brinner bakom ögonen hela dagen och tankarna från igår släpper inte. Jag tänker på det där som hjärtat ville, som hjärtat inte fick. Är hemma, försöker städa bort allting och spelar lite gitarr, sjunger lite. Plockar fram ackorden till Adolphsons Trubbel, inser efter några rader att jag hellre vill höra honom sjunga den och sätter på hans visa. Kokar broccoli och nynnar med, kommer att tänka på den här tjejens tatuering och letar upp blogginlägget. Läser kommentarer och så hittar jag överraskande nog  mig själv i kommentarsfältet och plötsligt är jag där jag började:

Postat av: malin
har gått runt och nynnat på precis den under 3 krakow-dygn. så fint.
2011-05-08 @ 13:26:24
URL: http://gracil.blogspot.com


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar