tisdag 25 oktober 2011

En bit svar.

aprilkväll


Jag längtar efter:
Onsdag eftermiddag när en av mina kurser är avslutade. Tryggheten i något annat än mig själv och det som är mitt.

Jag är ledsen över:
Att jag behandlat människor fel och tappat dem på vägen.

Jag äter helst:
Jag har tappat aptiten. Havregrynsgröt är dagens bästa.

Jag ser fram emot med skräckblandad förtjusning:
Det vet jag inte alls vad det skulle kunna vara.

10

Det finaste jag vet är:
Ärlighet.


Jag läser:
Sara Stridsbergs Drömfakulteten. Strindberg väntar på nattduksbordet.

Jag är galet stressad över:
Framtiden. Att allt efter maj 2012 är dolt i oklarhet.


Jag lyssnar helst på:
Precis nu är jag väldigt förälskad i Patrick Wolfs senaste.

Jag drömmer om:
En anledning att stanna kvar.

Jag blir nostalgisk av:
Känslan av november och december i fjol.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar