lördag 4 juni 2011

så säg det då.

Så:

precis som jag slutade. Jag vill inte. Önskar mig bort ifrån allt, både här och där. Det finns så få saker kvar. Inte för att de bästa människorna i världen inte finns här, men för att jag alltid andas på samma sätt. Någonstans där kanske jag borde förstått orsaken till alla cigaretter och allt vin. Det finns dock bara ett sätt att ta död på allting nu och det finns inga preparat som dödar. Jag borde sätta stopp för mig själv i detta nu. Vilket jag, givetvis, inbillar mig att jag har gjort. Det har jag inte. Inte om jag känner mig själv. Kanske förtjänar jag allt det jag har gått igenom, kanske inte. Hur som helst är jag här igen. Och jag vill lyssna på den här skivan tusen gånger om igen och tänka att det ordnar sig (ÄVEN OM JAG INTE TROR PÅ DET).


kanske förtjänar jag det här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar